29/5/14

COPEL: εμπειρίες από τον αγώνα ενάντια στις φυλακές (Ισπανία '70)


Από τις εκδόσεις flying theory κυκλοφορεί το βιβλίο για το Συντονιστικό Αγωνιζόμενων Κρατουμένων (COPEL), μια αυτοοργανωμένη δομή αντίστασης κοινωνικών κρατουμένων που έδρασε στην Ισπανία τη δεκαετία του 70. Δυστυχώς, δεν ήταν και πολλοί αυτοί που τίμησαν με την παρουσία τους το σύντροφο Daniel Pon Martin που κουβαλήθηκε από την Ισπανία για να κάνει δυο καταπληκτικές βιβλιοπαρουσιάσεις σε Αθήνα και Σαλονίκη, μιας και οι αναρχικοί προτίμησαν το αλκοόλ και τα πάρτυ αντί για τις πολιτικές εκδηλώσεις. Γι αυτό ας πάρουμε τουλάχιστο το βιβλίο μπας και ξεστραβωθούμε και βγούμε από το κινηματικό hangover, στο οποίο έχουμε βυθιστεί.

Ιδού ένα μικρό δείγμα του βιβλίου (θερμές ευχαριστίες στις/στους flying theory):

1. Στις 18 Ιούλη, ημερομηνία διόλου τυχαία, ξεκινά η μεγαλύτερη ως τότε κίνηση διαμαρτυρίας. Μια κίνηση, προετοιμασμένη ως την παραμικρή λεπτομέρεια, που επρόκειτο να αντισταθεί για τέτοιο χρονικό διάστημα ώστε να δώσει τη δυνατότητα και στις άλλες φυλακές να οργανώσουν αντίστοιχες δράσεις που να οδηγήσουν στη διαμόρφωση ενός μοχλού πίεσης αρκετά ισχυρού ώστε ν' αναγκάσει το κράτος να δεχτεί τις απαιτήσεις τους. Για 4 ημέρες, περίπου τριακόσιοι με εξακόσιοι κρατούμενοι (σύμφωνα με το ίδιο το Υπουργείο Δικαιοσύνης), αντιδρούσαν πάνω στις σκεπές της μαδριλένικης φυλακής, ενώ εκατοντάδες άλλοι εμπλέκονταν σε πράξεις εξέγερσης σε μεγάλο μέρος του σωφρονιστικού χάρτη: Πουέρτο ντε Σάντα Μαρία, Μάλαγα, Θαμόρα, Βαλένθια, Βαγιαδολίδ, Αλμερία, Οβιέδο, Πάλμα ντε Μαγιόρκα, Σεβίγια, Μπούργος, Μπανταχόθ, ΛαςΠάλμας ντε Γκραν Κανάρια, Γρανάδα, Βαρκελώνη, Γεσερίας, Αλκαλά ντε Ενάρες... Όλες αυτές οι δράσεις είναι αλληλέγγυες στην Καραμπαντσέλ και έχουν ως βασικό αίτημα την ελευθερία, ακολουθούμενη από την προαναφερθείσα σωφρονιστική και ποινική αναμόρφωση. Στην πλειονότητα των φυλακών, τα επεισόδια έληξαν με την «ενεργητική» παρέμβαση των ΜΑΤ -παρέμβαση ιδιαιτέρως βίαιη στην Καραμπαντσέλ- τα οποία θα αργήσουν να απομακρυνθούν από το εσωτερικό της φυλακής.
Αυτή η μεγάλης σημασίας κίνηση θα σημάνει την έναρξη της πιο έντονης περιόδου που έζησαν ποτέ οι φυλακές: από τότε και στο εξής, ο διαχωρισμός των πιο δυναμικών κρατουμένων ως πειθαρχικό μέτρο θα προκαλέσει τη διάδοση της COPEL στην πλειονότητα των σωφρονιστικών κέντρων, όπου, έως τότε, παρ' ότι πιθανώς υπήρχαν πράξεις αλληλεγγύης, δεν υπήρχε ένα σύνολο κρατουμένων που να αυτοπροσδιορίζονταν ως μέλη αυτής της οργάνωσης.

2. Το φθινόπωρο, η έγκριση του νόμου της αμνήστευσης προκαλεί αφενός μια αλλαγή στην ορολογία των αιτημάτων, αντικαθιστώντας την «ολική αμνηστία» -που διεκδικούνταν έως τότε- με τη «γενική χάρη» (αμφότερα τα μέτρα είναι παρόμοια σε ότι αφορά τα άμεσα αποτελέσματα: δηλαδή την έξοδο απ' τη φυλακή, ωστόσο πολύ διαφορετικά όσον αφορά τις νομικές συνεπαγωγές καθενός από αυτά), μια αλλαγή που ενισχύεται όταν γίνεται γνωστή η επεξεργασία μιας πρότασης νόμου χάριτος από το Βάσκο Γερουσιαστή Χουάν Μαρία Μπαντρές [Juan Maria Bandrés]. Από την άλλη πλευρά, προκαλείται μια αύξηση της πίεσης καθώς οι κοινωνικοί κρατούμενοι έβλεπαν άλλη μια πόρτα προς την ελευθερία να κλείνει. Κατά συνέπεια, όχι μόνο προκαλούνται αυτοτραυματισμοί, απεργίες πείνας, και εμπρησμοί σχεδόν κάθε εβδομάδα κατά τους τελευταίους μήνες της χρονιάς και σε όλες σχεδόν τις φυλακές της χώρας (Ουέλβα, Μπασάουρι, Κόρδοβα, Γέιδα, Μούρθια, Σεβίγια, Οκάνια, Μάλαγα, Βαρκελώνη), μα τα χαρακτηριστικά τους γίνονται όλο και πιο βίαια, προϊόντα της απελπισίας που προκαλεί η έλλειψη πιθανών εναλλακτικών.«Όπου υπάρχει η COPEL, εάν η χάρη δεν δοθεί ως τα Χριστούγεννα, τα πάντα θα καούν, θα υπάρχουν ακόμη άνδρες που θα πηδήξουν απ' τις ταράτσες, κραυγάζοντας ελευθερία. Το σύνθημα είναι: ή χάρη, ή αφανισμός όλων των φυλακών πριν το Γενάρη».

3. Από το Πουέρτο με μετέφεραν στη φυλακή της Καραμπαντσέλ για μια δίκη. Εκεί συναντήθηκα με μια ομάδα κρατουμένων με παρόμοια πάνω-κάτω συνείδηση και αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε σιγά-σιγά να «ταρακουνάμε» τη φυλακή της Καραμπαντσέλ. Αρχίσαμε σ' ένα πολύ απλό επίπεδο, γράφοντας πολύ μικρά κείμενα, με πολύ μικρά γράμματα, τα οποία κρύβαμε στα ρεβέρ των παντελονιών, στις μασέλες και γενικά στα πιο απίθανα μέρη, με σκοπό να τα διαχύσουμε μέσα στις φυλακές εκμεταλλευόμενοι τις μεταγωγές, έτσι ώστε να φτάσει αυτή η αναταραχή και στις υπόλοιπες φυλακές της χώρας. Σιγά-σιγά δημιουργήθηκε ένα αρκετά έντονο κλίμα αναταραχής στης φυλακή της Καραμπαντσέλ. Μαζεύαμε δύναμη και αρχίσαμε να αποβάλλουμε το φόβο. Αν υπήρχε φόβος στους δρόμους κατά τη διάρκεια της δικτατορίας, στις φυλακές -μπορείτε να το φανταστείτε- ο φόβος αυτός  ήταν τουλάχιστον διπλάσιος. Αλλά εντάξει, αποφασίσαμε ότι έπρεπε να το αντιμετωπίσουμε αυτό και σιγά-σιγά κερδίζαμε έδαφος. Αρχικά, και ανώνυμα, βάζαμε αφίσες και κείμενα στους τοίχους ή τα αφήναμε σε μέρη απ' όπου περνούσε όλος ο κόσμος όπως στη λέσχη, στο κυλικείο, στους διαδρόμους... όλα εντελώς ανώνυμα.

4. Σιγά-σιγά η ενότητα μεταξύ των κρατουμένων επεκτάθηκε. Στη Βαρκελώνη οργανώθηκε ένας πυρήνας της COPEL όπως και στη Χώρα των Βάσκων, αλλά και εδώ στη Βαλένθια και αλλού. Καταλάβαμε ότι μπορούσαμε να καταστρέψουμε τις φυλακές, ότι μπορούσαμε να σχηματίσουμε μια οργανωμένη δύναμη που θα διέθετε μια δυναμική με καταστροφική προοπτική. Η βάση της οργάνωσης ήταν η συνέλευση. Δεν επηρεαζόμασταν από κανένα πολιτικό κόμμα, από καμία ιδεολογία, με τον κίνδυνο που συνεπάγονταν οι συνελεύσεις στις φυλακές τότε, και εντάξει, σ' ένα μέρος όπου ο καθένας προερχόταν από ένα ετερόκλητο κοινωνικό υπόβαθρο και με πολύ χαμηλό επίπεδο παιδείας· λίγοι φοιτητές πανεπιστήμιου υπήρχαν τότε ανάμεσα στους κοινούς κρατούμενους... Ξεκινήσαμε λοιπόν να οργανωνόμαστε και δημιουργήσαμε αρχικά τον πυρήνα που θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ο πιο ενεργός και αφοσιωμένος με μια διπλή στρατηγική: από τη μια προσπαθούσε να καταστρέψει τις φυλακές και να πετύχει να δοθεί αμνηστία κι από την άλλη, να επιτύχει την απόδραση. Το καθήκον κάθε κρατούμενου είναι η απόδραση, αυτό είναι ξεκάθαρο σε όλες τις φυλακές του κόσμου.

5. Παράλληλα, στην υπόλοιπη χώρα, ξεσηκώθηκαν περίπου σαράντα φυλακές. Στις περισσότερες, οι κρατούμενοι ανέβηκαν στις ταράτσες, σε αρκετές άλλες έγιναν συλλογικοί αυτοτραυματισμοί. Η κατάσταση έφτασε πλέον να είναι ένα πρόβλημα για το κράτος. Κι αυτό που μάθαμε, είναι ότι αν ο θεσμός ή το μέρος που τρομάζει περισσότερο τους πολίτες -δηλαδή οι φυλακές- δεν λειτουργούν, τότε το κράτος πηγαίνει κατά διαόλου. Έτσι φτάσαμε να πιστεύουμε πως αποτελούσαμε ένα σοβαρό πρόβλημα για το κράτος. Οι φυλακές πρέπει πάντοτε να λειτουργούν παραδειγματικά. Χωρίς φυλακές δεν υπάρχει φόβος, και αυτό, φυσικά, τους τρομάζει.

6. Είναι ξεκάθαρο πως υπάρχουν περιπτώσεις, υπάρχουν κρατούμενοι, των οποίων η ηθική είναι λίγο «βαριά» και μπορεί να παρεκκλίνει, γεγονός όμως που σχεδόν πάντα σχετίζεται με την απουσία συνείδησης. Κι αυτό επιθυμούσαμε εμείς με την COPEL, να μεταδώσουμε στους κοινωνικούς κρατούμενους, σ' εμάς, μια καινούργια συνείδηση, μια καινούργια ηθική. Για μερικούς μήνες το πετύχαμε, καθώς ήμασταν οι κυρίαρχοι της φυλακής. Για την ώρα δεν μπορούσαμε να αποδράσουμε καθώς απουσίαζαν ακόμα οι προϋποθέσεις -τα ΜΑΤ βρίσκονταν μέσα σε κάθε φυλακή- καταφέραμε όμως να κάνουμε τις δικές μας συνελεύσεις, να οργανωθούμε, να δημιουργήσουμε τα δικά μας ταμεία αλληλεγγύης για να βοηθήσουμε συντρόφους που βρίσκονταν μακριά από τις μεγάλες φυλακές όπως η Καραμπαντσέλ ή η Μοδέλο, στέλναμε χρήματα και τα κυλικεία των φυλακών βρισκόταν υπό τον έλεγχό μας...



7. Θυμήθηκα τότε -και ακόμα θυμάμαι συχνά- τα λόγια ενός ειδικού εισαγγελέα από το Μπούργος, σε μία δίκη κατά τη δικτατορία: «οι φυλακές των κοινών κρατουμένων πρέπει να μετατραπούν σε νησιά όπου οι κρατούμενοι θα σκοτώνονται μεταξύ τους», έτσι τους γλιτώναμε κι απ' τη δουλειά βέβαια. Το κατάλαβα και είπα: «Λοιπόν, εδώ ή θα προσπαθήσουμε, γαμώτο, ακόμα μια φορά να οργανωθούμε, ή θα καταλήξουμε να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας». Γιατί όταν δεν υπάρχει συνείδηση, η φυλακή μπορεί να μετατραπεί σε κάτι που μοιάζει πολύ με αγέλη κυνηγόσκυλων, μπορούν πολύ εύκολα να προκύψουν βαναυσότητες, επιθέσεις, βία από μερικούς κρατουμένους σε άλλους κλπ. Εκεί, αρχίσαμε να οργανωνόμαστε εκ νέου, με στόχο να δημιουργηθεί και πάλι ένα καλό κλίμα συντροφικότητας, ξεκινήσαμε λοιπόν να κάνουμε συνελεύσεις και για μήνες προσπαθούσαμε να παρατηρήσουμε το πώς η ηρωίνη άρχιζε να μπαίνει στις φυλακές.

27/5/14

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΕΛΑΙΟ ΥΠΕΡΑΤΟΜΙΚΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ



Κυκλοφόρησε από την Ασύμμετρη Απειλή το νέο 48σέλιδο απαύγασμα αμπελοφιλοσοφιών, με τίτλο "Πέρα από τον αγελαίο υπερατομικισμό της αστικής κοινωνίας: η ελεύθερη καθολική ατομικότητα". Το εξαίσιο αυτό βιβλιαράκι κυκλοφορεί στην προνομιακή τιμή των 2 ευρώ και πέρα από την κάλυψη των εξόδων έκδοσης, σκοπεύει να καλύψει μέρος των δικαστικών εξόδων του συντρόφου Μπάμπη Τσιλιανίδη (δίκη 5 Ιούνη) και θα ενισχύσει οικονομικά το ταμείο αλληλεγγύης στους φυλακισμένους αγωνιστές. Γι αυτό σπεύστε!

Μικρό δείγμα:


Την αλλοτρίωση, όμως, στη σύγχρονη καπιταλιστική κοινωνία μπορούμε να την ορίσουμε όχι μονάχα με αυστηρά υλικούς όρους, αλλά και ως ένα υπαρξιακό κενό που γεννά η διαμόρφωση ενός σύγχρονου ανθρωπολογικού τύπου, που κωδικοποιείται με την ονομασία Homo Economicus. Ορθά ο Καστοριάδης μίλησε για “ανθρωπολογική καταστροφή” και μετατροπή των ανθρώπων σε παραγωγικά και καταναλωτικά κτήνη και εξαχρειωμένους ζάπερς. Και ο Γκύντερ Άντερς στο κείμενό του “είναι χωρίς χρόνο”, γράφει για την ετερονομία και τον ανθρωπολογικό εκφυλισμό που γεννά η σύγχρονη αστική κοινωνία: «εκατομμύρια άνθρωποι, που καθημερινά ενεργούν, νιώθουν όλο και  περισσότερο ότι είναι τα αντικείμενα της πράξης κάποιων άλλων: πως ενεργούν χωρίς οι ίδιοι να αποφασίζουν το στόχο των ενεργειών τους, χωρίς να μπορούν ούτε καν να διακρίνουν ποιος είναι αυτός ο στόχος […] Με δυο λόγια: η πράξη έχει χάσει σε τέτοιο βαθμό την ανεξαρτησία της, ώστε έχει μετατραπεί σε ένα είδος παθητικότητας και ακόμα κι εκεί που η πράξη παρουσιάζει μια ένταση μέχρι θανάτου ή φτάνει κι ως το θάνατο, έχει λάβει τη μορφή της μάταιης πράξης ή της απραξίας».

Το υπαρξιακό κενό, η αντίφαση δηλαδή ανάμεσα σε αυτό που επιδιώκουμε ως ανθρώπινα όντα και σε αυτό που στην πραγματικότητα βιώνουμε μέσα στο πλέγμα των υπαρχουσών κοινωνικών σχέσεων, ο παθητικός μηδενισμός και το κενό νοήματος στη ζωή του Οικονομικού Ανθρώπου, γίνεται φανερό και από τη θεαματική εκτίναξη των ψυχικών νόσων στις χώρες του ανεπτυγμένου καπιταλισμού, εκεί δηλαδή που διαμορφώνεται και η συγκεκριμένη χαρακτηροδομή: το 38,2% των ευρωπαίων αντιμετωπίζει κάποιου είδους ψυχολογική διαταραχή, όπως κατάθλιψη, διαταραχή γενικευμένου άγχους ή πανικού, αγχώδης καταθλιπτική διαταραχή κλπ. Εντυπωσιακή είναι και η εκτόξευση των πωλήσεων ψυχοφαρμάκων, ενώ οι ΗΠΑ με το 4% περίπου του παγκόσμιου πληθυσμού καταναλώνουν τα μισά σχεδόν φαρμακευτικά σκευάσματα στον πλανήτη!

Αυτά, όμως,  σίγουρα είναι περιττές πολυτέλειες για το ένα και πλέον δις των ανθρώπων που λιμοκτονούν, σε έναν κόσμο που λυγίζει υπό το βάρος του πλούτου και των ψυχοφαρμάκων. Ο Ζαν Ζίγκλερ, ειδικός εισηγητής στην επιτροπή ανθρώπινων δικαιωμάτων και του δικαιώματος στη διατροφή στον ΟΗΕ, στο κείμενο του “τρομοκρατία και λιμοκτονία”, γράφει: «Η πείνα και ο επικίνδυνος  και χρόνιος υποσιτισμός δεν οφείλονται καθόλου στη μοίρα, ούτε σε κάποια κατάρα της φύσης- δημιουργήθηκαν από ανθρώπινα χέρια. Αυτή η σιωπηλή γενοκτονία διαπράττεται καθημερινά, σε έναν κόσμο που λυγίζει κάτω από το βάρος του πλούτου. Έναν κόσμο που παράγει αρκετά τρόφιμα για να θρέψει τα έξι δισεκατομμύρια ανθρώπους που αποτελούν το σημερινό πληθυσμό. Έναν κόσμο στον οποίο, σύμφωνα με τον οργανισμό τροφίμων και γεωργίας του ΟΗΕ, παράγονται αρκετά τρόφιμα για να σιτιστούν 12 δισεκατομμύρια άνθρωποι, παρέχοντας στον καθένα τροφή που αντιστοιχεί σε 2700 θερμίδες την ημέρα. Είναι περίεργο που η κατάσταση αυτή γεννά μίσος;».

Αυτή είναι, όμως, η πραγματικότητα του καπιταλισμού, όχι  μονάχα απόλυτη φτώχεια, αλλά και σχετική. Όχι μονάχα υλική φτώχεια, αλλά και υπαρξιακή. Όχι μονάχα υπερσυσσώρευση πλούτου και εμπορευμάτων, αλλά και υπερσυσσώρευση φτώχειας, εξαθλίωσης και σκουπιδιών (υλικών και πνευματικών).

Ανακεφαλαιώνοντας: ήδη από το ξεκίνημα της παραγωγικής διαδικασίας οι προλετάριοι αλλοτριώνονται, δε χρησιμοποιούν αυτοί τα μέσα παραγωγής, αλλά χρησιμοποιούνται από αυτά, καταναλώνονται από αυτά σα φύραμα, δίνουν ζωή στις μηχανές και στα εμπορεύματα για να κολοβώσουν τη δική τους ζωή, για να γίνουν μερικοί άνθρωποι. Όχι μόνο η παραγωγή, αλλά η ολόκληρη η κοινωνική ζωή του προλετάριου ανήκει στο κεφάλαιο. Ακόμα κι η ατομική του κατανάλωση, η αναπαραγωγή της βιολογικής του ύπαρξης, γίνεται για να ξαναμπεί στο παραγωγικό προτσές ως επανακμεταλλεύσιμη από το Κεφάλαιο εργασιακή δύναμη. Η αλλοτρίωση όμως, δεν είναι μια απλή οικονομική κατηγορία που αφορά μονάχα την παραγωγή και το τμήμα εκείνο του προλεταριάτου που ενεργοποιεί την εργασιακή του δύναμη (δηλαδή την εργατική τάξη). Εξίσου αλλοτριωμένοι με το εργατικό προλεταριάτο είναι και οι προλετάριοι που -μόνιμα ή προσωρινά- έχουν ανενεργή την εργασιακή τους δύναμη, μετέχουν όμως σ’ άλλους τομείς αναπαραγωγής του καπιταλισμού (εργαζόμενες στο σπίτι, άνεργοι, φοιτητές, συνταξιούχοι, μαθητές, παραβατικοί υποπρολετάριοι, ληστές κλπ.). Ο καπιταλισμός θέτοντας ως ύψιστο στόχο την παραγωγή υπεραξίας και τη μεγιστοποίηση του ιδιωτικού πλούτου, σχεδιάζει και προσαρμόζει ολόκληρη την κοινωνική ζωή προς αυτή την κατεύθυνση. Το Κεφάλαιο αποικιοποίει και την παραμικρή γωνιά της κοινωνικής ζωής, χτίζοντας καθημερινά νέες περιφράξεις. Ο φετιχισμός του εμπορεύματος και η λατρεία του χρήματος γεννούν τον γενικευμένο κρετινισμό. Στο τέλος ο καπιταλισμός αλλοτριώνει τους ίδιους του καπιταλιστές! 

Πως μπορεί λοιπόν να εξασφαλιστεί η ανεμπόδιστη ανάπτυξη της ανθρώπινης προσωπικότητας, ο γνήσιος και ο ανώτερος ατομικισμός, εντός του καπιταλισμού, όταν αυτός αλλοτριώνει ακόμη και τα ίδια τ’ αφεντικά;


23/5/14

Καλό ταξίδι Σύντροφε, ο Αγώνας συνεχίζεται!


Τη νύχτα της 19ης προς 20η Μάη έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 32 χρονών ο Φίλος και Σύντροφος Λουκάς. Ο Λουκάς ήταν από εκείνους τους σπάνιους ανθρώπους που λένε λίγα και κάνουν πολλά, από εκείνους τους ξεχωριστούς Συντρόφους που δίνονται ολόψυχα και με ανιδιοτέλεια στην Υπόθεση. Ο απροσδόκητος χαμός του γέννησε θλίψη, πόνο, δάκρυα. Το βάρος της απώλειας της ευγενικής και λιγομίλητης μορφής του θα μας συντροφεύει για πάντα.
Καλό ταξίδι Σύντροφε, ο Αγώνας συνεχίζεται!


Αυτός ο αγώνας είναι ο αγώνας εκείνου δεν θέλει πια να υπηρετεί/ εκείνου που έχει πια συνείδηση της δύναμης του/ και δεν φοβάται πια το αφεντικό/ εκείνου που θέλει ν’ αλλάξει τον κόσμο που ζούμε στον κόσμο που θέλουμε/ εκείνου που πια κατάλαβε ότι είναι ώρα ν’ αγωνιστούμε, ότι δεν έχουμε χρόνο για να περιμένουμε/ από τις εξεγερμένες φάμπρικες ένας άνεμος θα φυσήξει και θα φτάσει παντού/ Είναι ένας κόκκινος άνεμος που δεν μπορεί να κοπάσει/ και ενώνει εκείνους που αποφάσισαν ν’ αγωνιστούν/ για τον κομμουνισμό, για την ελευθερία, να πάρουμε την πόλη…


22/5/14

Καμία εμπιστοσύνη στους επαγγελματίες της πολιτικής !



antiekloges1antiekloges2



Καμία εμπιστοσύνη στους επαγγελματίες της πολιτικής !

Για άλλη μια φορά μας καλούν στις κάλπες, μας παίρνουν τ’ αυτιά με μεγάλες υποσχέσεις και δήθεν καλές προθέσεις. Προσπαθούν να μας πείσουν πως δεν μπορούμε να διαχειριστούμε από μόνοι μας τις ίδιες μας τις ζωές, τις ανάγκες μας, την εργασία μας και τις γειτονιές μας. Πως είναι αναγκαία η ύπαρξη των επαγγελματιών πολιτικών, αυτών των αντιπαραγωγικών παρασίτων που ζούνε εις βάρος της κοινωνικής πλειοψηφίας. Προσπαθούν να μας πείσουν πως αυτοί που κατέστρεψαν τις ζωές μας είναι οι ίδιοι που θα μας σώσουν. Πως μοναδικές ανάγκες είναι η ασφάλεια νεκροταφείου, οι γειτονιές ζωσμένες μπάτσους και εμείς να επιβιώνουμε σ’ αυτές μόνο ως πειθήνιοι και απομονωμένοι καταναλωτές. Αυτοί που έχουν ξεθεμελιώσει λαϊκές και εργατικές κατακτήσεις κερδισμένες με ποταμούς αίματος, δεν έχουν να πουλήσουν πλέον τίποτα πέρα από μπάτσους-ρόμποκοπ σε κάθε γωνία της πόλης, πέρα από αντι-μεταναστευτικά πογκρόμ, πέρα από στρατόπεδα συγκέντρωσης. Δεν έχουν να πουλήσουν τίποτα πέρα από τη μετατροπή της Αθήνας σε αποστειρωμένη ζώνη προσέλκυσης τουριστών. 
Οι ίδιοι που βύθισαν τις ζωές μας στη φτώχεια και την απελπισία, με θράσος χιλίων πιθήκων μιλάνε για “ημίτρελους που κλείνουν κάθε τόσο τους δρόμους με διαδηλώσεις”.“Ημίτρελλοι”, λοιπόν, όσοι αγωνίζονται και διεκδικούν, όσοι αντιστέκονται στο μέλλον της κοινωνικής ερημοποίησης που μας ετοιμάζουν, όσοι δεν κάνουν την κριτική τους μόνο στους βολικούς τους καναπέδες, αλλά εναντιώνονται έμπρακτα στη σύγχρονη βαρβαρότητα που μας περιβάλλει.


Μέσα στο ανθρωποφάγο σύστημα που ζούμε, όλοι τους (της καθεστωτικής αριστεράς συμπεριλαμβανομένης) είναι το πολιτικό προσωπικό του κεφαλαίου, διαχειριστές των κοινωνικών και ταξικών αντιθέσεων, άλλοτε ως χωροφύλακες και άλλοτε ως διαμεσολαβητές. Όλοι τους μιλάνε για ανάπτυξη και εννοούν την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των τραπεζιτών,  των εργολάβων και των κάθε λογής μεγαλοαφεντικών. Η δική τους ανάπτυξη πατάει πάνω στους χιλιάδες άνεργους, στους μισθούς πείνας, στους εργαζομένους-λάστιχο, στη διάλυση των δομών υγείας και παιδείας, στη συνολική υποβάθμιση και εξαθλίωση των ζωών μας.



ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

Πολιτική καρέκλα σημαίνει ακόμα ένα σκαλοπάτι στην καριέρα τους, χρήματα από μίζες στις τσέπες τους και βόλεμα των δικών τους παιδιών. Αρνούμαστε να αναθέσουμε τις ζωές μας και τις κοινωνικές υποθέσεις σε μια δράκα επαγγελματιών πολιτικών. Παίρνουμε τις ζωές μας στα χέρια μας...

Για μας η συνειδητή εκλογική αποχή δε σημαίνει παθητική αναμονή στους καναπέδες και αγανάκτηση που εξαντλείται στις μούτζες και στις καφενειακές κουβέντες.Φτιάχνουμε και ενισχύουμε κοινότητες αντίστασης και δημιουργίας, με συλλογικές,οριζόντιες και αντιιεραρχικές διαδικασίες, οικοδομούμε δομές αυτό-οργάνωσης και κοινωνικής-ταξικής αλληλεγγύης. 

Παραμένουμε σε σταθερή τροχιά ρήξης και σύγκρουσης με το οικονομικό-πολιτικό σύστημα που λεηλατεί τις ζωές μας. Ντόπιοι και μετανάστες αγωνιζόμαστε για τις δικές μας πραγματικές ανάγκες και επιθυμίες ενάντια στους κάθε λογής εργολάβους της εξουσίας.


ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ Η ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΨΗΦΟΣ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ
MEΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ AΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ

αναρχικοί και κομμουνιστές από τις γειτονιές της Κυψέλης και του Γκύζη


http://sak-kg.espivblogs.net/